søndag 6. desember 2009

Kreativ hobby sin julekortutfordring kort nr.9 og pepperkakekort


I dag har jeg hatt litt tid til å pusle med kort igjen. Det ble et pepperkakejulekort i brunt :) Jeg er med på Kreativ hobby sin julekortutfordring, og dette er altså kort nr.9. I utfordringen må vi bruke minst 2 stempel på forsiden fra Kreativ hobby. Jeg har stemplet en pepperkakebord og brukt stempel med oppskriften på. I tillegg har bloggen til Kreativ hobby nedtelling til jul. Utfordringen var å lage noe med pepperkake på.... Fristen var er 6. desember.

1 kommentar:

  1. Dette kortet var jammen en lekkerbisken :) Fikk lyst på pepperkaker her jeg sitter! Du e go! Den pepperkakeborden var skikkelig fin :)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)