onsdag 17. februar 2010

En award

Se hva jeg har fått av Hege-Annie i dag! Tusen tusen takk til deg Hege, og tusen takk for snille ord under oppstarten av bloggen min, og tilbakemeldinger underveis. Jeg sender awarden tilbake til deg :)
Hege er en kjempeflink kortlager som bor i Tromsø, og hun ligger i listen min over blogger jeg besøker.


Det er ikke mange månedene siden jeg opprettet blogg, og det er allerede mange som har vært innom og lagt igjen spor etter seg. Tusen takk til alle sammen! Jeg burde egentlig gitt en rose-award til alle som er på blogglisten min, for der henter jeg jo massevis av inspirasjon....

Foreløpig sender jeg awarden videre til Janne-Lise, Venke , Yvonne, Skorpionen/Marianne og Gro..... og kanskje må jeg sende den enda videre når jeg bare får tenkt meg litt om. Det er alltid en utfordring når en står midt i et innlegg :D

Ønsker deg en fin onsdagskveld, med eller uten gullmedalje i OL :)

Onsdagsklem Turid

6 kommentarer:

  1. Tusen hjertelig takk for award, setter stor pris på den!
    Hyggelig å besøke bloggen din og følge med på det du lager.
    Takk for alle hyggelige hilsninger du legger igjen i bloggen min.

    Ha en flott kveld!
    Klemmer fra Marianne

    SvarSlett
  2. Tusen, tusen takk for veldig snille ord i bloggen min, og selvfølgelig for awarden. Det er alltid hyggelig å treffe på nye bloggere, og enda hyggeligere å kunne være til "hjelp".
    Ha en flott kveld. Klem :o)

    SvarSlett
  3. Hei, og tusen takk for hyggelige ord i bloggen min! Så fin blogg du har! Nydelige ting du lager. :-)

    Og takk for at du gjorde meg oppmerksom på at jeg hadde vunnet konkurransen hos Wags'n Whiskers, for det hadde ikke jeg fått med meg ennå. *ler*

    Ha en fortsatt fin onsdagskveld!

    SvarSlett
  4. Heisann! Tusen takk for award og for koselige kommentarer inne hos meg, jeg blir så glad!
    Ha en super kveld!
    Stor klem :)

    SvarSlett
  5. Hei på deg, koselig overraskelse i dag også, tusen takk ! veldig kjekt at du tar meg med.
    Ha fortsatt en fin onsdagskveld, sender deg en klem opp på haugen :)

    SvarSlett
  6. Kjempe koselig å få awards:)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)