onsdag 14. april 2010

Bryllupskort

Endelig har jeg fått scrappa igjen! Fikk bestilling på et tagbok-kort, noe som jeg ikke har laga på lenge..... Har brukt to ulike bryllypspapir fra Papirdesign som dekorpapir. Om Trifold-card er vanskelig å ta bilde av, så er ikke disse lettere ;) Men her er altså resultatet.
Fikk i oppdrag å skrive noen små visdomsord om kjærlighet og bryllup på de ulike tagene, og det har jeg selvsagt gjort.

Fronten ble ganske enkelt pyntet. Synes mønsterarket pynter nok i seg selv. Men jeg har jo fått høre at jeg har en ganske clean and simple stil :) Gratulasjoner hører med i tillegg til litt blomster og gifteringer.

Takk for at du titter innom, selv om jeg har vært dårlig på oppdatering i det siste.

Ha en fin onsdagskveld - klem Turid :)

8 kommentarer:

  1. Så nydelig!!!Lekkert dekorert!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  2. Noe så nyyydelig. Det blir nok brudeparet glad for.

    Klem :o)

    SvarSlett
  3. Et lekkert bryllupskort du har laget!! Likte sååå godt de bryllupsringene på framsiden din - de var utrolig flotte!!

    SvarSlett
  4. Åhhh så lekkert! De papirene er jo vakre! ♥ Nydelig pyntet, helt passe, tror det kunne føltes litt mye om du hadde puttet på mer.

    SvarSlett
  5. Løvli!!!!!!! And it`s good to have you back! Herlig var det å se at du er i gang igjen :) Nydelig dette - heldige er dette brudeparet :)
    klem

    SvarSlett
  6. Nydelig og delikat bryllupskort!!

    SvarSlett
  7. Hei Turid.
    Så mye fint du har på bloggen din,kjempespennende og titte innom her.
    Har lagt meg til som følger, for dette vil jeg gjerne følge med på.
    Fint bryllupskort..... og den borgen du hadde laget.....var jo bare så flott.
    Hilsen Ellinore.

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)