søndag 9. mai 2010

Pyramide - Kreativ Hobby utfordring

Kreativ hobby har en utfordring denne uken der prosjektet skal ha tråd.... Jeg har pyntet denne pyramiden med julegavebånd som er strimlet i tynne tråder. Pyramiden ble laget til en gutt som er over middels interessert i fotball :o) Stemplet som jeg har brukt er fra Kreativ Hobby.

Innsiden av pyramiden er dekorert med barnebilder og gratulasjonsord. Jeg velger å ikke publisere innsiden, da den er litt privat.


Det kan se ut som at årets produksjon av konfirmasjonskort er over, men jeg har ikke publisert de aller siste, da de kanskje er med i andre utfordringer :)
Ha en fin uke!
Hilsen Turid :o)

5 kommentarer:

  1. Veldig stilig kort. Tøff form, og fine farger.
    Veldig mye fint på bloggen din.

    SvarSlett
  2. Kjempeflott pyramidekort! Lurt å strimle julegavebånd, det ga en eksklusiv touch på det hele. Stilig.
    Ha en super dag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så stilig dette ble! Kjempeidé å strimle gavebånd! Det arket er bare så tøft!

    Ha en flott kveld :)
    Klemmer fra Marianne

    SvarSlett
  4. utrolig nydelig! :D

    hvor fant du oppskriften/malen på denne?

    SvarSlett
  5. så det nå at den er på kreativ hobby ;)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)