lørdag 19. februar 2011

Et kort - flere utfordringer

Da ble det to innlegg i dag!
Jeg har kjøpt noen nye Magnoliastempler og flere promakers som måtte testes.
Dette kortet er laga til tantejenta vår som blir 1 år i morgen!
Denne gangen tok jeg et dykk i restekassen min, så jeg vet dessverre ikke produsentene på arkene jeg har brukt :)
Kantene er svertet med creamy brown, symaskinen min er flittig i bruk, men kun på papir!
To puncher som er fra MS har jeg også brukt.
Før synes jeg at rødt og rosa ikke var helt rett fargekombinasjon, men nå innser jeg at fargene går godt sammen likevel.
Tenkte jeg skulle prøve meg på noen nye utfordringer med kortet.
DYSU challenge #7 heter DOTS
Trykkpressa for februar har en skisse som utgangspunkt.
Scrappekammeret #24 heter Bursdag!
Scrap a'long #2 har fargeutfordring rødt/rosa, hvit/krem.

Ønsker deg en god helg videre!

Y klem Turid Y

13 kommentarer:

  1. Så herlig 1 årskort da :) Er imponert over lørdagens arbeid ja :)

    Rosa og rødt er en kul kominasjon og du har fått dreisen på promarkerne ser jeg :)

    God helg til deg og dine.
    klem

    SvarSlett
  2. Et herlig bursdagskort til ei lita tulle på ett år! Så søtt og rooosa! Nydelig var det!

    Tusen takk for et flott bidrag til Scrappekammeret sin bursdagsutfordring!

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kort!
    Takk for at du deltar på utfordringen vår, trykkpressa. :)

    SvarSlett
  4. lovely card Turid, gorgeous colours and details
    thanks for joining the DYSU challenge this week

    hugs
    Miranda

    SvarSlett
  5. Hi Turid!! Your card is so adorable and sweet! Thanks so much for sharing your dots creation with us at DYSU Challenge Blog! Janna

    SvarSlett
  6. Such a cute card! Thanks for joining in the fun at DYSU. See you next week!

    SvarSlett
  7. Dette ble utrolig lekkert. Herlige farger, herlig motiv og lekker fargelegging!

    Tusen takk for at du deltar hos Do You Stack Up.

    -Wenche

    SvarSlett
  8. Et lekkert kort Turid!!
    Herlige mønster ark og puncher du har brukt!!
    Tilda flott fargelagt...moro ikke sant?

    Ha en fin søndag! Klem Laila.

    SvarSlett
  9. Et herlig jentekort du har laget her! Nydelige sterke farger!
    Tusen takk for at du bidrar på bursdagsutfordringen vår på Scrappekammeret!!
    --klem--

    SvarSlett
  10. Herlig kort Turid, heldige du som har arbeidslyst:) Dårlig med det her for tiden. Satser på at eg snart får treffe noen som gir mye inspirasjon.
    Ett-års kortet var iallefall veldig søtt;)
    Klem, håper neste uke blir god for deg.

    SvarSlett
  11. Tusen takk for at du er med på bloghop'en på Scrappekammeret!!
    Jeg trekker en vinner av RAK'en min i morgen :) Lykke til i trekningen ;)
    --klem--

    SvarSlett
  12. Kjempeflott kort du har laget!! Utrolig fin kombinasjon i fargene...bare herlig!!

    Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrap`a`long. Lykke til!!

    Klem Plundis

    SvarSlett
  13. Kjempeflott kort - igjen :) Heldige 1-åringen :) Ha ei flott helg Turid :)

    Klem Gry

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)