tirsdag 5. april 2011

Konfirmasjonskort 2011

Sist helg når det var miniscrappetreff begynte jeg på et konfirmasjonskort, og nå er det endelig ferdig :) Fikk et lekkert kort av Janne-Lise i bursdagsgave og nå var tiden inne for å prøve bretteteknikken. Lukket ser kortet slik ut....


Brukte vanilla bazzil i bunnen og dekorerte med lekkert ark fra Pion design.


Litt åpent ser det slik ut.....Kombinerte arket fra Pion Design med et i kremfarge med brune prikker. Det stod ikke produsent på, så jeg husker ikke hvilket merke det er. Inne i kortet stemplet jeg med et stempel fra Kreativ Hobby. Inni limte jeg inn et felt til å skrive på. Brukte den største formen av min nyeste spellbinder Kantene er svertet med creamy brown. I Scrap'a'long sin utfordring #4 vil de se noe til konfirmanten. Jeg deltar med dette kortet.


Ønsker alle en fin uke videre!


Y klem Turid Y

9 kommentarer:

  1. nydeligt kort i nydelige farger :)

    SvarSlett
  2. Åååå så nydelig kort Turid. Utrolig artig bretteteknikk, nydelige ark og stilig skriveplate!

    Ha en flott dag!
    Klem Kari

    SvarSlett
  3. Dette var nydelig! Et utrolig fint brettekort ;)

    Takk for at du er med på konfirmasjons utfordringen vår hos Scrap´a`Long.

    Klem Camilla

    SvarSlett
  4. så nydelig, likte veldig godt brettingen din!


    Kjekt at du vil delta hos oss i Scrap'a'Long.

    Mvh

    Carina

    SvarSlett
  5. Så lekkert kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  6. Liker dette kortet veldig godt, og du har fått det ekstra fint til med dine valg av papir.
    Snart er det helg igjen:) håper den blir fin for deg.
    Klem Venke

    SvarSlett
  7. Nydelig brettekort, og så flotte farger du har brukt!

    Tusen takk for ditt bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'Long!

    SvarSlett
  8. Nydelig kort med flott bretteteknikk!! herlige farger også!
    Tusen takk for at du deltar hos oss i Scrap`a`long♥♥

    Klem Lise.

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)