søndag 8. mai 2011

Konfirmasjonskort

Det har blitt en hektisk innspurt med å lage konfirmasjonskort! Dette lagde jeg sist uke, men har ikke hatt tid til å legge det ut. Det er utfordrende å lage kort til gutt synes jeg, men jeg dykket langt nedi papirbunken min og fant noen papir fra Basic Grey som matchet :) De har jeg brukt flittig etter dette kortet.

Stemplet er fra Kort og Godt. Jeg har svertet kantene med chestnut roan og sydd rundt kantene med symaskin.Metallpynten er fra Tim Holtz. Det er litt kjekt å lage kortene personlige og derfor har jeg fått navnet til konfirmanten på.

The Pixie Cottage har en utfordring #68. Enten kan en følge skissen, eller så kan tema være til en gutt! Om en legger godviljen til så har jeg skisssen opp ned, men temaet er i alle fall på plass.

Flere kort kommer etter hvert, men de må redigeres først :)

Ønsker alle en strålende fin søndag!

Y klem Tuird Y

2 kommentarer:

  1. Ble kjempe stilig konfirmant kort!!
    Tøffe farger/mønster ark og koselig stempel:-)
    Ha en fin kommende uke! Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Very nice smart card! perfet for a boy...
    thanks for joining us at THE PIXIE COTTAGE
    hugs
    Sadia

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)