tirsdag 8. november 2011

Tag in a box card

Bloggen min har visst fått et støvdryss på seg....
Men nå er det på tide med en liten oppdatering.
Jeg har blant annet vært på scrappetreff i Spjelkavika og det var morro denne gangen også.


Dette kortet ble ikke laget på treffet, men jeg starter med dette likevel. Niesen vår ble 18 år sist fredag, og da lagde jeg dette tag in a box card. Jeg har laget to tidligere, og der finner du link til hun som inspirerte og oppskriften om du vil prøve. Jeg har brukt lekre papir fra Pion. Gratulererstemplet er fra Kreativ Hobby og Oppskriften på bursdag er fra North Stamps. Jeg har (som vanlig...) svertet kanter med chestnut roan og brukt symaskinen min. Snøkrystallene, både på tag'en og som pynt er gjort med MS punch. Litt glitterlim fra stickles og to charms ble siste finish...

Jeg vil delta på to utfordringer med kortet:


Ellers smiler jeg like bredt som jeg gjorde på søndag! Kjekt å ta gullet "hjem" til Ålesund!

Ønsker deg en fin uke videre!

klem Turid :)

2 kommentarer:

  1. Så lekkert - elegant og flott! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  2. Sett på bloggen din, og må bare komme med en innskyting :) Så utrolig flink du er til å sette sammen lekre ark <3<3<3

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)