torsdag 19. april 2012

Jeg har scrappet!

Lider fortsatt av scrappesperre, men på grunn av en kjekk bestilling ble det et herrekort denne gangen.
Litt utfordrende også, fordi jeg manglet herrestempler :o)
Litt shopping måtte til, og så ble det kort!

Jeg har brukt papir fra Creative.
Stemplet har jeg kjøpt brukt, så jeg vet ikke produsenten.
Kortet er til en mann på 27 år som er kjøreskolelærer, og da limte jeg på navn og alder på.
Stjernen utenpå har jeg sprayet med glimmermist, men det synes kanskje ikke så godt på bildet her?

 Det er et brettekort, og derfor var det greitt å pynte litt ekstra inni også.
Brukte de samme arkene her også.
Jeg har brukt symaskin og chestnut roan rundt kantene.
Tagen i front er "pyntet" med clips fra Tim Holtz.


Jeg vil delta på noen utfordringer med kortet:


Ønsker alle en fin torsdagskveld!

Hilsen Turid :)

7 kommentarer:

  1. Love your fabulous design, a gorgeous card. Thanks for sharing it with us at Dream Valley.xx

    SvarSlett
  2. Skikkelig stilig kort!! Herlige farger og flotte maskuline detaljer ;)
    God helg!
    Anette

    SvarSlett
  3. Så stilig dette var.
    Flotte farger og detaljer :)

    Ønsker deg ei finfin helg.
    Klem Jorill

    SvarSlett
  4. Det var en vellykket shopping, og det ble et knallflott kort. Alt passer så godt sammen.
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

    Klem :o)

    SvarSlett
  5. Stilig og maskulint kort i flotte farger!

    Takk for ditt bidrag til Papirdokkene:)

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  6. A perfect card in wonderful earth tones! Thanks for playing with us at Dream Valley.

    SvarSlett
  7. lekkert kort med masse flotte detaljer!!

    Tusen takk for at du deltar hos Scrap´a´long!!

    klem Lise

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)