lørdag 19. mai 2012

Eske til konfirmanten

Da er jeg tilbake etter 5 dager i fantastiske Roma!
Dit vil jeg reise flere ganger.

Jeg fikk laget flere esker til konfirmanter i år.
Her er en av dem.
 Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign.
Stempel fra Kort og Godt.
Symaskin rundt kantene og svertet med Wisteria.
Navnet til konfirmanten er håndskrevet.
Rundt kantene har jeg brukt Martha Stewart punch.
Hjertepunchen er fra Nellie Snellen.
Jeg pyntet med blomster, blonde, sølvtråd, bling, hjertecharm og en sommerfugl.

Jeg vil delta på to utfordringer med kortesken:

Stamptacular Sunday Challenge # 163 Butterfly Kisses.
Anonyme Scrappere # 45 Blonder og blomster.

Ønsker deg en fin lørdag!

Hilsen Turid :)

2 kommentarer:

  1. Nydelig eske til konfirmant. Den kantpunchen er jammen flott.

    Ha en fin helg. Klem :o)

    SvarSlett
  2. amazing box. Love it. Looks so gorgeous
    Many thanks for joining us at Stamptacular Sunday this week
    Hugs
    Doreen

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)