tirsdag 25. september 2012

Bursdagskort


I dag har jeg laget et kort av restepapir.
Det er Pion Design om noen skulle være i tvil.
Greit å ha kort liggende, for jeg kjenner mange som har bursdag fremover.
Jeg har svertet kanter med chestnut roan.
Stemplet på banneret er fra Kort&Godt.
Tag'en er fra Magnolia.
Jeg laget en ekstra flipp på kortet som er til å lukke det.
Charms er fra ?
Tallet er glitterstickles fra MM.

Ellers har jeg gjort et forsøk i å "pusse opp" bloggen i kveld.
Forandring fryder.... Jeg vet ikke om jeg er fornøyd.

Jeg vil delta på to utfordringer med kortet.


Ha en fin kveld!

Turid :)

3 kommentarer:

  1. Å - dette ble fint! Så elegant og utrolig vakre farger. Tusen takk for at du deltar hos Do You Stack Up.

    -Wenche

    SvarSlett
  2. Super cute!! Thanks for joining us at DYSU this week. Hugs, Joan

    SvarSlett
  3. Synes dette var flott jeg Turid. Likte oppsettet veldig godt - litt utenom det vanlige. Og med de arkene så blir det ikke feil nei. Ha en strålende helg og takk for inspirasjon.
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)