onsdag 27. mars 2013

Vårrengjøring.....

Det skjer spennende ting denne våren...
-og jeg benytter sjansen til å børste støv her inne :)

Jeg var ikke flink til å legge ut kortene etter hvert som de var ferdig i 2012.
Her kommer et lite skred av fjorårets produksjon som ikke er publisert.

Et bursdagskort laget av Pion Design mønsterpapir.


 Bedriftsjulekort til Simcare i 2012. Jeg lagde 20 stk :)
Det ble av den enkle sorten...



 Bursdagskort til min beste venninne, Janne-Lise. 
Jeg brukte papir fra Kort og Godt.

 Dekorerte gaveposer til to 40 åringer 

Et bursdagskort laget av Pion Design sine lekre papir.

Tror jammen at det fins mere også, men dette for holde i første omgang :)

Ønsker deg en fin påske!

Turid :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)