mandag 24. juni 2013

Det er sommer...

- men ute bøtter regnet ned....
Da er det om å gjøre å være kreativ på scrapperommet...

I går lagde jeg dette bursdagskortet til en som spiller fotball uansett hvilket vær vi har :)


Jeg har liftet et kort fra juniutfordringen hos Trykkpressa som er hentet fra Kjersti sin blogg.
Innser at det er en utfordring å komme med mye informasjon fordi:
Jeg har brukt ulike restepapirer som jeg er usikker på produsenten til.
Det med tekst på tror jeg må være fra Papirdesign.
Motivstemplet er lånt, men det er fargelagt med ProMarkers.
Tekststemplet er fra KaBoks.
Fotballcharm er fra Korthobby.no
Jeg har sydd alle paneler med symaskin og svertet med cat'eye, creamy brown.
Stjernen er Spellbinderdies.
De små stjernene er brads og jeg har brukt litt osteklut.
Jeg har brukt rød bazzil i bunnen av kortet.
-  Det ble visst litt informasjon likevel....

Jeg vil delta på disse utfordringene:

Ha en fin uke!
Turid :)

12 kommentarer:

  1. Fabulous image and I love your colouring to. Thanks for joining us at CFM, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxx

    SvarSlett
  2. what a sweet card ,love the cute image and fab layout
    thanks for joining us at I love promarkers and good luck
    tracey x

    SvarSlett
  3. Awesome male card! Love it! Thank you so much for joining us at Creative Inspirations! Good luck!
    Rene :D

    SvarSlett
  4. Tusen takk for ett flott bidrag til Korthobby.no`s utfordring nå i juni.
    DT-Kjersti :)

    SvarSlett
  5. herlig kort da Turid :) Fotball er fotball - med eller uten vær :) Ønsker deg en god sommer!!

    SvarSlett
  6. Kjempeflott fotballkort! Stilig mønsterark som passer perfekt, kult med stjerna med alderen inni og de to stjernebrads'ene i motsatt hjørne.
    Fortsatt god sommer!
    klem Unni

    SvarSlett
  7. Perfect birthday card for a boy... love it!

    Thanks for sharing with us at Totally Gorjuss this time... good luck!

    Christine x

    SvarSlett
  8. Great card, love the image, thanks for joining us at I ♥ ProMarkers.
    xx

    SvarSlett
  9. love this card, the image is fab an d the colouring is great
    thanks 4 joining us at cards for men
    hugs CAZ

    SvarSlett
  10. wonderful card with wonderful image thanks for joining in with this weeks challenge good luck

    SvarSlett
  11. Knall lift!
    Takk for at du er med i Trykkpressa denne måneden :)

    Åshild
    Ett trykk

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)