lørdag 3. mai 2014

Konfirmasjon 2014

Har hatt en alvorlig scrappetørke. 'Det har vært så ille at jeg har vurdert å selge alt utstyret....
Oppdaget plutselig at det er konfirmasjonstid, og sa var det ingen vei tilbake. 
Kort må jeg visst lage...
Fant en skisse hos Sketchy Colors, og her er resultatet.


Jeg har brukt nye og gamle mønsterpapir fra Papirdesign.
Bazzilfargene er vanilla og brun (jeg kan ikke være mere spesifikk enn det)
Stempler er fra Kort og Godt.
Symaskin rundt panelene i tillegg til at jeg har svertet med Chalk Egder Branch Bark fra Prima. Filmstripen og tannhjulene er fra Tim Holtz.
Jeg har også brukt en cd i bakgrunnen.

Jeg har fått laget invitasjoner til en konfirmasjon, og de kan jeg vise en annen dag.
Håper dette var det som skulle til for at tørken gir seg, og at det kan børstes støv av bloggen. 
Jeg slenger meg med på to utfordringer med kortet:


Ønsker alle en fin lørdagskveld!

Turid 

  

16 kommentarer:

  1. Kjempe stilig!!! Tøff layout..me like a lot:-) Vi har jo såå fin hobby Turid...du må ikke selge dine scrappesaker.
    Tørken er over nå:-) Helt greit å ta en pause innimellom:-) Gleder meg til å se hva ditt neste prosjekt blir!
    God helg.

    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Knalltøft konfirmasjonskort, Turid.
    Et supert kort til de litt "tøffe" konf-gutta.
    Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors.
    Håper du blir med oss flere ganger...da slipper du også å pakke vekk/selge scrappesakene dine.
    Klemmer, Wenche

    SvarSlett
  3. Så hyggelig å se nytt her igjen! Håper virkelig ikke du selger unna scrappesakene dine! Litt tørke av og til kan skje, men forhåpentligvis kommer lysten tilbake :) Kjempestilig konfirmasjonskort du har laget! Så mange tøffe detaljer! Ser ikke ut som dette har blitt laget under tvang, dette har du lagt ned mye arbeid i og det gjør man bare hvis man har lyst :) Gleder meg til å se mer fra deg snart!
    Ha en fin søndag :)
    klem Unni

    SvarSlett
  4. Veldig stilig kort :)
    Linda

    SvarSlett
  5. Amazing post with lots of informative and useful and amazing content. Well written and done!! Thanks for sharing keep posting.


    SvarSlett

  6. Well I truly enjoyed reading it. This subject provided by you is very effective for proper
    Background Removal Service
    Car Image Editing service
    clipping path service

    SvarSlett
  7. It's a good content. We thank you. We wish you continued success.
    Ankara
    Karabük
    Kilis
    Düzce
    Batman
    Antalya
    Artvin
    Aydın
    Balıkesir

    SvarSlett
  8. It s a very useful page. Thank you. 0104b2bd85dd2b5923ecb492bd531341
    yakutiye
    kavaklidere
    espiye
    balya
    atabey
    ardesen
    sereflikochisar
    emet
    gaziemir

    SvarSlett
  9. It s a very useful page. Thank you. 1bac96afc63eb01169b957187b5f1e90
    sivasli
    zara
    golyaka
    of
    toroslar
    polatli
    cide
    darende
    uluborlu

    SvarSlett
  10. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. b4b0584fa934c935c491d3fde62fb49f
    numara onay
    website kurma
    sms onay

    SvarSlett
  11. Thank you for your explanation, very good content. 7ac04359fafe3f42733e10727d146959
    altın dedektörü

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)