fredag 4. juni 2010

Et ark - flere kort!


Da kan jeg publisere litt flere kort :) Det var kjekt på treff, og jeg har utnyttet papiret, eller dvs. papirene, for jeg hadde to like fra Prima :) Like farger, men likevel ulike? Her er to ... - og flere kommer etter hvert! Vintage Utfordringsklubb utfordring #1 går ut på å bruke blonder på prosjektet. Jeg deltar på den utfordringen.
Scrappekammerets utfordring #8 har vintage som oppgave, og da kan jeg delta der også, i alle fall med det øverste kortet.
Takk for at du titter i bloggen min!
Turid :)

5 kommentarer:

  1. Lekre kort og lekre ark! Så stilig det ble med den lille sløyfa og swirlen.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  2. Herlige kort! Nyyyydelige mønstark og flott pynting!
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem fra Anette ;)

    SvarSlett
  3. Nydelig!!! FLotte begge 2, liker veldig godt fargevalgene dine :-)Tøffe papir og lekkert pyntet.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
    Klem Guro

    SvarSlett
  4. Nydelige kort! Lekre ark og stilig og lekkert pyntet!
    Takk for du deltar på Vintage utfordring!

    SvarSlett
  5. Mums det øverste kort er for lækkert!

    Jeg tror lige det skal liftes! Tak for deltagelsen i vintageudfordringen. :)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)