tirsdag 3. august 2010

Premie fra Kreativ Hobby


Se hva jeg fant i postkassa når jeg kom hjem fra ferie! Premie fra Kreativ Hobby som jeg fikk for 2. plassen i vårens Kort-O-Mania på Scrapping.no! Kjekt å få påfyll i stempelsamlingen min :) Tuuuuusen takk for premie og tusen takk til alle som stemte på mine kort! Mens jeg var på ferie fikk jeg bestilling på et dåpskort og et bryllupskort, så da er det vel bare èn ting å gjøre, og det er å liste seg opp på scrapperommet :)
Ha en fin tirsdagskveld du som titter innom!
Klem Turid :)

4 kommentarer:

  1. Wow så flott premie! Og den er utrolig velfortjent! Kos deg masse med de nye stemplene og jeg gleder meg til å se nytt i bloggen din!

    SvarSlett
  2. Herlig premie!
    Masse kjekt å lage til her ;)

    SvarSlett
  3. Hei og velkommen hjem igjen:) kjekt å komme hjem å få sånn kjekk pakke i posten.
    Gleder meg til å se dine ferdige utførte oppdrag. Lite oppdatering på min blogg, det blir vel kanskje noe etterhvert.
    Du får bare gi beskjed om du vil ha spellbinders-hjertene.
    - Klem -

    SvarSlett
  4. Hei og grattis .) Ikke noe i veien med den pakken gitt..........lucky you!!!
    Men det var jaggu vel fortjent 2.plass da :)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)