mandag 14. februar 2011

Sjokolade til morsdag

Det var morsdag i går, og da fant jeg ut at jeg kunne "pakke inn" en sjokolade.
Lite oppfinsomt kanskje, men her er i alle fall resultatet av sjokoladekortet til svigermor :)
Jeg lagde først en eske av bazzil til å putte sjokoladen i.
Etterpå ble den pyntet med et tosidig papir fra Making memories.

Et lekket brunt et :o)
For å holde på plass lokket lagde jeg magebelte.

På lørdag fikk jeg bursdagsgave av Janne-Lise!
En spellbinder som jeg har ønsket meg.
Den måtte jo prøves :)
Stemplet fant jeg i samlingen min og er fra Kreativ Hobby.
Kantene ser svertet med chestnut roan.
Til magebeltet har jeg brukt en MS punch.
Takk for snille spor i bloggen min! Jeg lover å bli flinkere til å besøke deg også!
Ønsker deg en fin uke!

Turid :)

4 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort - tenker du fikk enda en stjerne hos svigermor med denne :)

    klem

    SvarSlett
  2. Kjempefin eske du har laget til sjokoladen, og sjokolade blir vel aldri feil;)
    Flott tekststempel - så sant, så sant!
    Smart løsning med magebelte.
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  3. Den ble veldig, veldig lekker....

    Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Angående Do You Stack Up. Nei, så lenge bidraget går under papirhobby så trenger du ikke bruke stempel.

    -Wenche

    SvarSlett
  4. Kjempeflott sjokoladekort ! Kjempefint i brun-toner også :o) Nydelig pyntet ! :o)

    Ønsker deg en fin uke ! :O)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)