søndag 25. november 2012

Kreativ Hobby Julekort nr. 5

 Julekort nr. 5 til Kreativ Hobby sin julekortutfordring.
Jeg fant en en enkel, men likevel dekorativ bretteteknikk i en blogg.
Skal legge linken her når jeg finner tilbake til den.


Et enkelt kort egentlig...
Jeg har brukt papir fra Papirdesign.
3 stempel fra Kreativ Hobby.
Symaskin søm på panelene i tillegg til at jeg svertet kanter med smokeblue colorbox.
Stjernene er Spellbinderdies.
Martha Stewart "bartepunch" ble også brukt.
Osteklut og sorte perler til slutt.


Legger inn et bilde til slik at en ser effekten av brettingen litt bedre.


I tillegg til Kreativ Hobby sin julekortutfordring vil jeg delta hos


Ha en fin søndag!

Turid :)

3 kommentarer:

  1. Flott og stilrent julekort!

    Tusen takk for du deltar på utfordingen vår i Papirpikenes verden:)

    Klem Mette

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at du deltar hos Papirpikenes verden:)
    klem

    SvarSlett
  3. Dette var nydelig!! Elsker blå julekort!!

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)