onsdag 10. april 2013

Happy Birthday

Nytt kort i kveld.
Et bursdagskort til niesen vår som fylte 3 år.


Jeg har brukt papir fra restekassen min, men jeg tror de er fra Papirdesign.
Magnoliastempel er fargelagt med Promakers.
- og litt glitterstickles på kronen :)
Tekststemplet er fra Kort og Godt.
Jeg har symaskinsøm rundt panelene og jeg har svertet med cat's eye, Lavender.
Kantpuch med hjerter fra Martha Stewart.
Jeg har fått litt dilla på å bruke osteklut, så det fins en bit av det også på kortet.
Noen perler, en hjertecharm og et glitrende 3 tall ble pynten.

Vil delta på noen utfordringer med kortet:


Turid :)

5 kommentarer:

  1. Beautiful card Turid! Thanks for joining us at Creative Inspirations!
    Hugs
    Barbara GR

    SvarSlett
  2. Nydelig lilla kort til din niese! Søt Tilda:-) og MS hjertepunhen er en favoritt her:-)

    Ha en fin kveld og god helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Beautiful card, fabulous image and I love the sparkle!

    Thanks for sharing at Totally Gorjuss this time..

    Christine x

    SvarSlett
  4. awe How sweet perfect for a 3yr old!Thanks for joining us at BMC
    hugs
    laney

    SvarSlett
  5. Nydelig kort til ein 3 åring, takk for at du deltar i Papirplanetens Magnolia utfordring

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)