søndag 12. mai 2013

Decor-Magasinet

Litt reklame før jeg legger ut nye kort her.


Jeg fikk spørsmål om jeg ville lage en artikkel til Decor-Magasinet.
Dette er et hobbymagasin som bare har vært mulig å abonnere på, men fra denne utgaven vil det bli solgt i Narvesen. 
Artikkelen skulle handle om scrapping, og gjerne med tema konfirmasjon og eller bryllup.
Etter litt frem og tilbake så endte min "lille" artikkel opp på flere sider...
Jeg har laget en trinn for trinn oppskrift på gaveeske, og i bladet finner du malen til hvordan jeg bretter og setter den sammen.
Mange har laget esker før meg, men denne tilpasset jeg i størrelse slik at jeg kunne bruke Martha Stewart kantpunch rundt lokk og bunn.

Jeg skal legge ut bilder av esken etter hvert!

Nå må jeg levere konfirmasjonskort, og så kommer det straks oppdateringer i bloggen!

Ha en fin søndag!

Turid :)

2 kommentarer:

  1. Så gøy da. Dette bladet må kjøpes etterhvert.

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Så morsomt og så vel fortjent! :) og den esken har jeg jo sett - og jeg skjønner at du ble bedt om å dele den :)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)