torsdag 24. oktober 2013

Konfirmasjon

Det er snart klart for scrappehelg....!
Om jeg har pakket og er klar?? 
Er nok ikke det, men det er fortsatt 21 timer til dørene åpner, så jeg må vel finne frem noe :)

Før jeg pakker legger jeg ut et konfirmasjonskort som jeg har laget.


Jeg har brukt hvit og brun bazzil, og mønsterpapir fra Papirdesign.
Stemplene er fra Kort og Godt.
Alle mønsterpapir er svertet med cat eye - chestnut roan.
Jeg har også brukt symaskin rundt alle panelene.
Tag'en er fra Fynmark
Fotballcharm er fra Korthobby.no
Tråden vet jeg ikke produsenten til.
Bildet er av konfirmanten, tatt for en del år tilbake, og gjør kortet personlig.
Navnet til konfirmanten er rubons.
Stjernene er spellbinderdies.

Jeg vil delta på noen utfordringer med konfirmasjonskortet:


Ønsker deg en fin helg - med eller uten scrapping!

Turid :)

5 kommentarer:

  1. Et personlig og flott konf kort!! Fine "gutte" ark og farger...og et herlig bilde:-)
    Ønsker deg en kjempefin scrappehelg! Kos deg masse:-)

    KLem Laila.

    SvarSlett
  2. Stilig konfirmasjonskort, så herlig bilde :)
    Kos deg masse på treff! God helg :)
    klem Unni

    SvarSlett
  3. Så fint og personlig kort du har laget:)

    Tusen takk for bidrag til Cherish This sin utfordring:)

    SvarSlett
  4. Så herlig bilde :=) Flott kort
    Takk for at du deltar i utfordringen hos Card and scrap
    DT-Anita

    SvarSlett
  5. Så fin og dejligt med et personligt kort.
    Tak for at du er med på udfordringen hos Card and scrap.
    DT Sanne

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)