lørdag 10. juli 2010

TRI shutter card - Bryllup


Når jeg lukker det ser det slik ut.

Jeg rakk visst et kort til før jeg pakket kofferten :) Fikk bestilling på et bryllupskort. Jeg lagde Tri shutter card, og brukte ulike bryllupspapir fra Papirdesign. De papirene er så dekorative i seg selv, at det ble ikke så mye annen pynt på det... 2 stempler fra Kreativ hobby på innsiden og blingsvirl i bruntoner ble nok syntes jeg. Bestilleren sendte et bilde av brudeparet som jeg printet ut i bruntoner som også har plass inni. Kortet blir straks mere personlig når det er bilder i.

Takk igjen for at du titter innom, og legger igjen spor!


God helg - med eller uten scrapping.

Klem Turid :)

4 kommentarer:

  1. Wow, utrolig nyyydelig bryllupskort!!
    Er bare så fine disse tri-shutter kortene:-)
    Nydelige mønster ark og flott pynt til et brudepar!! Lekkert!

    Ha en fin lørdag! Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert Turid - de tri shutter er flotte - og når du hadde den vrien i fronten så ble det veldig fint synes jeg. Og de brune nyansene behersker du jo :)

    flott lørdag til deg også

    SvarSlett
  3. wow...for et nydelig kort !! Utrolig lekkert !! også så herlig i hvit og beige farger. Nydelig pyntet også :o)

    SvarSlett
  4. Nyydelig kort♥
    Skjønne farger og jeg likte godt at du hadde brukt bilde å pynte med:)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)