lørdag 11. september 2010

KOM bidrag #3

Ny runde i KOM på scrapping.no. Utfordringen var å lage et kort som ikke hadde motiv, men det kunne inneholde tekst og tall. Vi skulle i 40 års feiring sist helg til en kamerat som er en ivrig, eller kanskje jeg skulle si, mer enn ivrig snekker? Fant ut at utfordringen med å lage kort som passet til han kunne passe til utfordringen, og dermed ble dette kortet "snekret".


Jeg fant en oppskrift på verktøykasse på nett, der det kunne puttes ting oppi. Siden KOM har som regel at kortet skal kunne puttes i en konvolutt lagde jeg min egen vri :) Jeg fant tutorialen på bloggen hos Mel Stampz og nå ligger linken den her.
Kortet er rett og slett laget av en bazzil. Størrelsen er 5 2/4" x 4 1/4". (Tror i alle fall det var det jeg endte opp med til slutt ... Det ble kuttet litt her og der under veis) Jeg har brukt symaskin rundt kantene og svertet litt med creamy brown og chestnut roan. Siden kortet var så lite så passet charms av ulike verktøy oppi lommene. Stempelet som er brukt er fra Kreativ hobby.
Jeg var så heldig og fikk så mange stemmer at jeg til slutt endte på 2. plass i finalen igjen! Er utrollig glad og takknemlig for at så mange liker kortene jeg lager og stemmer på de.
Ønsker alle som er innom en god helg!
Klem Turid :)

6 kommentarer:

  1. Det var utrolig stilig. Link, ja takk :o)

    SvarSlett
  2. Dette var kjempefint Turid! Så virkelig ut som en verktøykasse :-) Stilig med verktøyet du har lagt oppi.
    Klem Guro

    SvarSlett
  3. Kjempe stilig og flott kort Turid!!
    Så fint med verktøy detaljene til også:-)

    Ha en fin kveld!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Det var så utrolig flott og gjennomført dette kortet at noe mindre plass kunne du bare ikke fått. Utrolig mange flotte detaljer og et av mine favoritter i runden som gikk!

    Ha en flott dag, gleder meg til å se hva du har laget på oppgave 4!

    Klem Kari

    SvarSlett
  5. This is beyond amazing! That you so much for visiting my blog to let me know you made this, so I could see it. The details you've added are simply stunning. LOVE the lettering especially. And thanks also for linking. Your work is SO gorgeous! :o) mel

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)