mandag 6. september 2010

Ny utfordringsblogg


Se hva jeg fant i bloggvandringen min i dag! Enda en ny utfordringsblogg! Bloggen heter KREATIVE KRUMSPRING og den ble startet 1. september. I bloggen deres står det" Vi vil favne både LO'scrapperen, kortlageren og de som liker å alterere ting. Og fra tid til annen vil det kanskje komme en oppgave som strekker seg litt utover tradisjonelle scrappebegreper også"
Jeg synes det er veldig spennende med utfordringsblogger - gjør du?
Ta deg en titt da vel :)
Klem Turid

2 kommentarer:

  1. Det var jammen godt du fant oss Turid, for nå har jeg hatt en lang blogvandring i bloggen din og er kjempeimponert. Du lager jo de lekreste kort! Herved flyttet du inn i min private blogliste. :)

    Takk for at du hjelper oss med å spre nyheten om bloggen vår videre i bloggverden. Håper vi ser deg på utfordringene også. :)

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld.

    Ellen Karin
    Kreative Krumspring

    SvarSlett
  2. Takk for tipset:) er med:))
    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)