mandag 1. november 2010

En award :)

Jeg har fått en award! Så kjekt at noen titter innom bloggen min og vil gi bort noe sånt :)



Det følger med kriterier på denne awarden! Jeg skal selvsagt takke den jeg fikk det fra, og det er Mies Mirakler som har en ny og spennende blogg! Hun har både loppiser og tanker om hverdagen. Så tusen takk til deg Mie :)
Så skal jeg fortelle tre ting jeg liker å gjøre......
1. Scrappe ;)
2. Besøke, og ha besøk av gode venninner.
3. Gå turer i fjellet.
Det siste som skal gjøres er å gi den videre til 5 stykker som fortjener den. Og denne delen er den vanskligste. Det er så mange som er så snille og legge igjen spor etter seg i bloggen min, så jeg vil utforde de neste som er innom og legger igjen spor til å ta med seg awarden i sin blogg.... Sånn i tilfelle noen ikke tør, så er her en liste :)
I morgen skal jeg få lagt ut noen av de få kortene jeg fikk laget på scrappetreffet i helga... *knis* Ble mer et skravletreff for mitt vedkommende, men kjekt det var det!
Ha en fin uke!

Klem Turid :)

2 kommentarer:

  1. Tusen takk, Turid! Kjempe koselig å få award fra deg..setter veldig stor pris på det:-)
    Velger å la den ligge i bloggen din...valgt å ikke legge ut awarder i bloggen min. Er så mange av de jeg er innom som ikke vil ha. Men, TUSEN TAKK, for at du ville gi den til meg:-)

    Ønsker deg en fin og kreativ uke! Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Se der var den på plass, så koselig :) Jeg har giveaway på bloggen min nå, kom bli med om du vil! Klem fra meg ♥

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)