mandag 8. november 2010

Rødt er tabu


Lyder utfordring #9 i bloggen til Anonyme scrappere. I tillegg til at det ikke var lov å bruke rød farge skulle prosjektet ha noe med jul å gjøre. :) Jeg fikk laget dette kortet i samme papir som det jeg brukte i KOM utfordringen under, men på treffet var det ingen symaskin tilgjengelig og er derfor uten søm. Stempelet jeg har brukt er fra Kreativ Hobby.
Jeg har mere på lager, men etter en koselig helg i Trondheim sammen med min kjære, så tror jeg at jeg skal ta tidlig kveld......
Tusen takk til alle som er innom og legger igjen spor i bloggen min - det betyr mye for meg!
Ha en fin uke alle sammen!
Klem Turid :)

9 kommentarer:

  1. Nydelig kort! Jeg liker engler bedre enn nisser, så disse julekortene dine er bare vakre.

    Klem fra meg ♥

    SvarSlett
  2. Nydelig kort Turid, syns det fungerer veldig bra med julekort uten rødt:) du fikset den oppgaven utmerket.
    Klem :)

    SvarSlett
  3. For et kjempeflott julekort, masse lekker pynt og herlig vintage stil. :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  4. Nyydelig kort du har laget!
    Vakkert med julekort i brunt ♥
    Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min, og så klart kan du bruke min ide, alltid moro om man kan være til inspirasjon!
    Ha ei flott og kreativ uke,
    klem fra Maya

    SvarSlett
  5. Nydelig julekort med god gammedags julestemning!! Mønsterarkene er bare så flotte!

    Klem Mette

    SvarSlett
  6. Sååå nydelig:-)
    Delikate farger og flott pyntet!!

    SvarSlett
  7. Så nydelig julekort du har laget Turid! Elsker det notepapiret du har brukt og hamstret litt av det i fjor.

    Håper du får en flott dag!
    Klem Kari

    SvarSlett
  8. Skjønt julekort med nydelig motiv og pynt!
    Helt herlig!!
    Takk for at du deltar hos AS!
    :D

    SvarSlett
  9. Så utrolig lekkert dette var Turid! Veldig flott i bare brunnyanser. Stilig oppsett.
    Likte veldig godt det under her også!

    klem fra
    Mette

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)