onsdag 8. desember 2010

Dåpskort


Fikk bestilling på et dåpskort en dag.... Jeg som prøver å finne inspirasjon til julekort akkurat nå *knis*.....

Jeg kunne ikke la være å prøve.... Brukte blå bazzil med prikker på, og et ark fra Ladybug and friends i lyseblått, også med prikker på, men de var hvite. Et annet blått ark med barnevogner på ble brukt til pynteborden i, og det er fra Papirdesign. Symaskinen ble brukt rundt kantene, og jeg har brukt spellbinderdies som "pynt" og skrivefelt. Stemplet er fra Kreativ Hobby. Charmsen? Er den fra Kort og Godt kanskje? *knis* det er ikke lett å holde styr på hvor de kommer fra når de havner i en stooooor samling uten poser rundt :)

Anonyme Scrappere sin utfordring #12 heter blått og hvitt.

Jeg deltar på den utfordringen med dette kortet.

Takk for snille spor i bloggen min - det varmer!

Ønsker deg en fin onsdagskveld.


Y klem Turid Y

6 kommentarer:

  1. Oj, det snør her! *hutre* ;D Kjempefint dåpskort, kan tenke meg de ble fornøyd med det :) *♥*

    SvarSlett
  2. så flott, delikat dåpskort!! Nydelig lekkert!! :) Takker så mye for kommentarer imin blogg- det er kjempekoselig med tilbakemelding på det man lager!! Ønskr deg fortsatt god advent!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott, elsker syingen og de rufsete kantene! :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  4. Lycka till i utfodringen. Detta kort är superläckert med alla sina prickar. Underbart
    /Maria

    SvarSlett
  5. Kjempe lekkert kort. Det er så flott med søm på kort og de ruffsete kantene gjør seg godt.
    Klem fra Trine Lise i Anonyme Scrappere

    SvarSlett
  6. Flott dåpskort!
    Gjennomført og herlig!
    Takk for at du deltar hos AS!
    :D

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)