lørdag 11. desember 2010

Lørdag og lys :)

Det er desember, og det er lørdag! Det nærmer seg jul og alle kjøpesenter er stappfulle av menneske, ville i blikket, med overfylte handlevogner, med røde kinn og klamme kropper!
De fleste er på jakt etter all mat som skal i hus og få unna julegaver....!
Høres det kjent ut??
Jeg er ikke der, men har hatt en rolig dag på kjøkkenet :o)

Bare se her......

Jeg har endelig fått dekorert lys med stempel og servietter :o)


Lysene blir virkelig dekorative med Sagenservietter!



Noen lys ble kanskje mere julete enn andre.

Og det var ikke alle lys som fikk Sagenservietter heller.

Synes disse brune ble fine jeg :o)


Her står de samlet alle lysene jeg har fått ferdig i dag.

Kanskje havner de under et juletre i år?
Jeg bidrar med produksjon til den utfordringen jeg :o)
Kjenner at jeg er fornøyd med dagens aktiviteter, og det håper jeg du også er!

Ønsker deg en fin adventshelg!

Y klem Turid Y

6 kommentarer:

  1. Masse flotte lys :)
    Ha en flott og kreativ helg :)

    SvarSlett
  2. Åhhhh så mange smukke lys

    100000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring.

    SvarSlett
  3. Fantastisk nydelig. Takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -DT Wenche

    SvarSlett
  4. Ååå, så søtt dekorert... Tusen takk for at du deltar på NSHK`S utfordring, lykke til..

    Hilsen Marielle

    SvarSlett
  5. Kjempeflotte lys du har laget!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb - lykke til!
    ♥ Marianne

    SvarSlett
  6. Så koselig med en slik hobby-dag mens andre stresser i butikkene. Her var det flotte lys. Takk for ditt bidrag til NSHK :)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)