onsdag 13. juni 2012

Enda en eske

- som jeg har laget til en konfirmant.
Dette er den siste konfirmantesken.... - tror jeg :)

Jeg visste at konfirmanten hadde lilla som tema i konfirmasjonen, så derfor ble det en hvit og lilla eske denne gangen.
Papir fra Papirdesign.
Blomster fra WOC.
Jeg har brukt symaskin rundt kantene.
Punch fra Martha Stewart til lokk og bunn.
Spellbinderen er ny, men jeg sliter med å huske navn på de.
Stemplet er fra Kort&Godt.
Navnet skrev jeg for hånd.
En blingsvirl og en hjertecharm på sløyfe gjorde siste finish.


Jeg vil delta på disse utfordringene:


Ha en fin onsdagskveld!

Turid :)

5 kommentarer:

  1. hvor er den bare super smuk ♥

    10000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring.
    knusss♥

    SvarSlett
  2. Flott eske. Liker godt måten du bruker puncher/dies på. Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  3. For en kjempe-flott eske!! Så nydelig bruk av farger, og oppsett av kortet. Takk for at du deltar hos Papir i hjertet <3

    SvarSlett
  4. Gorgeous little box and lovely colors. Thank you for sharing it with us at Bearly Mine Challenges.
    hugs
    Donna xx

    SvarSlett
  5. En vakker eske og stilfullt pyntet!!
    Takk for at du deltar hos Trykkpressa denne måneden!
    Klem, Wenche :0)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)