søndag 10. juni 2012

Mere konfirmasjon

Konfirmasjonstiden er visst ikke helt over. 
I alle fall ikke for publisering av kortene som jeg har produsert.
Et ganske enkelt rosa jentekort i kveld.


Papir fra Papirdesign (fjorårets tror jeg)
Martha Stewart egdepunch: Fluorish.
Metallhjørner fra Woc.
Hjertedies fra Nellie Snellen.
Stempel og hjertecharm fra Kort & Godt.
Blomster, navnet til konfirmanten, en sløyfe, sølvtråd og perler ble siste finish.

Jeg vil delta på noen utfordringer:


Ønsker deg en fin uke!

Turid <3

4 kommentarer:

  1. what a pretty card you have made here. Thank you for taking part in the challenge and I wish you the best of luck in the draw. Best wishes, Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team Member) xxx

    SvarSlett
  2. A really pretty card that is perfect. I really love your floers and the way you have arragned them. Looks fabby. Thanks for playing with us over at BMC this week.
    Love n hugs
    Marie

    SvarSlett
  3. Gorgeous card Turid!!perfectly put together!!
    thanks for joining us at BMC this time
    hugs
    laney

    SvarSlett
  4. Your card is Beautiful! Thank you for playing along with our sketch at Sketch Saturday! xx

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)