søndag 10. juni 2012

Mere konfirmasjon

Konfirmasjonstiden er visst ikke helt over. 
I alle fall ikke for publisering av kortene som jeg har produsert.
Et ganske enkelt rosa jentekort i kveld.


Papir fra Papirdesign (fjorårets tror jeg)
Martha Stewart egdepunch: Fluorish.
Metallhjørner fra Woc.
Hjertedies fra Nellie Snellen.
Stempel og hjertecharm fra Kort & Godt.
Blomster, navnet til konfirmanten, en sløyfe, sølvtråd og perler ble siste finish.

Jeg vil delta på noen utfordringer:


Ønsker deg en fin uke!

Turid <3

3 kommentarer:

  1. what a pretty card you have made here. Thank you for taking part in the challenge and I wish you the best of luck in the draw. Best wishes, Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team Member) xxx

    SvarSlett
  2. A really pretty card that is perfect. I really love your floers and the way you have arragned them. Looks fabby. Thanks for playing with us over at BMC this week.
    Love n hugs
    Marie

    SvarSlett
  3. Gorgeous card Turid!!perfectly put together!!
    thanks for joining us at BMC this time
    hugs
    laney

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)