lørdag 8. desember 2012

Kreativ Hobby Julekort nr. 10

To kort og to dager igjen til jeg må være ferdig med 12 julekort,
til Kreativ Hobby sin julekortutfordring.
Her er kort nr. 10.


Et julekort med rosa farge på har jeg ikke laget før :)
Jeg har brukt papir fra Pion Design.
Tekststempel og snøkrystallstempel er fra Kreativ Hobby
Alle kantene er svertet med Creamy brown.
Hjertepunch fra Martha Stewart.
"Bartepunch" fra Martha Stewart.
Perler fra Storyteller.
Panelene er sydd med symaskin.
Båndet og charmen vet jeg ikke produsenten til.


Jeg vil delta på disse utfordringene:


Spørs om jeg må på scrapperommet i dag for å rekke fristen.

Ha en fin lørdag!

klem Turid :)

4 kommentarer:

  1. Virkelig lekkert!
    Tusen takk for at du deltar hos Vintage Udfordring.
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
  2. Åh, hvor yndigt!!

    Smukt og elegant!!

    SvarSlett
  3. Så lekkert og delikat julekort!

    Takk for at du deltar hos oss i Vintage Udfordring!

    SvarSlett
  4. Nydelig kort!
    Lekre farger:)
    Takk for at du deltar på Vintage utfordringen.
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)