søndag 2. desember 2012

Kreativ Hobby Julekort nr. 8


Jeg deltar i Kreativ Hobby sin julekortutfordring.
Her er kort nr. 8.


Jeg har brukt papir fra Pion Design.
Teksstempel  og snøkrystaller er fra Kreativ Hobby.
Alle panel er sydd med symaskin og kantene er svertet med creamy brown.
Perlene er fra Notabene.
Jeg har brukt "bartepunch" fra Martha Stewart.
Charm og bånd vet jeg ikke produsenten til.


Jeg vil delta på noen utfordringer med kortet:


Ønsker deg en fin 1. søndag i advent!

klem Turid 

8 kommentarer:

  1. Nydelig julekort, jeg har brukt disse flotte Pion arkene på alle mine julekort dette året ;) Ha en fin advents tid!

    SvarSlett
  2. Kjempefint julekort i disse herlige arkene fra Pion:)
    Bente:)

    SvarSlett
  3. Det er så smukt og elegant med disse fine papirer... lækkert stempel du har brugt.
    Tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap!!!

    SvarSlett
  4. Very pretty! Glad you joined us at Sweet Stampin'.

    SvarSlett
  5. This is gorgeous, love the image and elegant style of your card. Thank you for joining us at Sweet Stampin this week and good luck xxx

    SvarSlett
  6. Such an elegant card! Thanks for joining us at Sweet Stampin' this week :) Helen x

    SvarSlett
  7. Vakkert kort! Papirene fra Pion er bare så lekre!
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene :)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  8. Nydelig kort i flotte pastellfarger

    Tusen takk for at du deltar hos Scrap'a'Long denne måneden

    Klem fra Beate

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)