søndag 24. januar 2010

Bursdagskort

Da ble det endelig tid for scrapping igjen! Hadde en kjekk scrappelørdag sammen med en gjeng kjekke damer i går :) Men det er utrolig å kjenne på at kreativiteten ikke er tilstede når en som mest trenger den...
Det ble et raskt kort til pappa som fyller 61 år i dag...

Det ble også et kort jeg har fått bestilling på. Et kort til en dame som fyller 40 år. Det er vanlig 6x6 str., men fronten er delt i 2. Brettet inn fra sidene. Sløyfen holder det sammen :) Fikk også prøvd meg på Easelcard, men det må jeg vente litt med å legge inn.... Må få tatt bilder først :)

Ha en fin søndag alle sammen!




5 kommentarer:

  1. Flotte kort! Morsomt med litt annen bretting enn den vanlige og. Easelkort MÅ jeg bare prøve meg på snart og. Det er jo så stilig. Gleder meg til å se bilder av ditt.
    Ha en flott dag!
    Klem, Yvonne :)

    SvarSlett
  2. ENDELIG noe nytt i bloggen din. :D Du har jo vært inne hos meg og lagt igjen de koseligste kommentarer at jeg bare har ventet på å kunne gjøre gjengjeld.

    Kjempeflotte kort du har laget her! Det arket med vinnavn har jeg her også. Artig å se et bruksområde for det. Synes det ble et flott kort til faren din! Og har veldig lyst til å lage et lignende det andre du har gjort her Er det stor forskjell fra easelkort?

    SvarSlett
  3. Hej!
    Surfade runt såhär på måndagmorgon och har rymt från mitt jobb en stund. Har nog aldrig varit in till dig förut men har tittat runt ordentligt.
    Du har en härlig känsla för form & färg.

    Lisbet

    SvarSlett
  4. Hei. Så koslig å titte rundt i bloggen din. Du lager utrolig mye flott og det er masse inspirasjon her. Både kortet til din far og det til 40 åringen er kjempe fine.
    Venter spent på at du skal få lagt inn det Easelcardet..
    ha en fin dag

    SvarSlett
  5. Nydelige kort du har laget! Takk for inspirasjonen:-)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)