mandag 11. januar 2010

Se hva jeg har fått!

Se hva jeg har fått, i en ellers så kald start av året 2010!
Setter utrolig pris på at du gav denne til meg Gro.

Det følger med en utfordring som jeg gir deg også:
1. Kopier denne awarden til bloggen din.
2. Link den til personen som gav deg awarden.
3. Fortell 7 interessante ting om deg selv.
4. Velg 7 andre som bloggere som du sender awarden til.
5. Link til deres blogger.
6. Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de får vite om denne awarden.


- det er ikke lett å komme på 7 interessante ting om seg selv, men fakta er jo greitt?


~ jeg er giftet meg i juni 2009 med mannen jeg har vært sammen med i 20 år :)
~ jeg har vært lærer i 12 år og trives stort sett med det
~ jeg må ha kaffi og skumme gjennom avisa før jeg føler meg våken om morgenen ;)
~ jeg liker meg godt på fjellet, men best om sommeren og høsten
~ jeg trives ikke med langrennski på beina
~ jeg trives godt på fotballkamp
~ jeg elsker å reise, og til sommeren blir det tur til Frankrike igjen!


Siden jeg er rimelig fersk i denne bloggverden, så var det litt vanskelig å gi denne videre til 7 stykker, men jeg prøver!
Awarden gir jeg videre til
Felles for disse er at de har flotte blogger og gir meg massevis av inspirasjon!
Det samme gjelder for Gro som jeg fikk denne awarden av!
Tusen takk til alle sammen.

2 kommentarer:

  1. Tusen tusen takk for award, så koselig! Satte utrolig stor pris på det! *klem*
    Har ikke lyst å skrive noe personlig om meg selv i bloggen, så jeg kan dessverre ikke legge den inn der, men du skal vite at jeg er utrolig takknemlig!

    klem fra Johanna (bibbi)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for denne awarden Turid. Jeg setter stor pris på den og på deg som inspirasjonskilde :)
    Du veit vel det meste om meg fra før, så det er vel ingen store overraskelser du har fått deg i mitt innlegg ;)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)