mandag 13. desember 2010

Herrekort/Jakkekort

Innimellom juleforberedelser har jeg fått bestilling på et herrekort, og denne gangen prøvde jeg meg på dressjakkekort. Det er flere som har laga det, og jeg mener at jeg fant oppskriften hos Maya.


Jeg har brukt vanilla og brun bazzil, og til vest på kortet har jeg brukt et ark fra Webster's pages. Jeg har brukt chestnut roan rundt kantene på vesten. Jeg hadde ikke knapper som matchet helt fargen, så jeg brukte promakers på de jeg hadde. Fikk en ganske stilig effekt egentlig :o)


Ønsker deg en fin dag videre!

Y klem Turid Y

3 kommentarer:

  1. Så lekkert kortet ditt ble! Og så smart det var å farge knappene med ProMarkers, hvorfor tenkte ikke jeg på det når jeg slet med å finne tre like knapper når jeg lagde mitt? Genialt!
    Ha en flott kveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. Utrolig stilig kort fra deg som alltid Turid, elsker at du er så gjennomført i stilen din. Det Webstersarket var jo helt knall til vesten!

    Håper du koser deg i førjulstiden!
    Klem Kari

    SvarSlett
  3. Dette ble jo et tøft jakkekort:)
    Jammen ikkje verst å få tid til sånne bestillingskort midt i julestria;)
    Klem Venke

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)