søndag 26. desember 2010

Julekortbok

... eller bøker?
Det ble noen av disse kortbøkene de siste dagene før jul :o)
Det er ikke alltid like lett å kjøpe julegaver.
Samtidig er det alltid noen som ønsker seg både penger og gavekort, og i da er det litt koselig å kunne gi penger eller gavekort i en litt spesiell innpakning.
Jeg tok bildene før de personlige hilsenene ble skrevet på :o)

Jeg har brukt ark fra Ladybug and friends, julestempel fra Kreativ Hobby.

Arket på fremsiden var vel kanskje fra fjorårets juleserie fra Papirdesign?

Jeg har også brukt både hjertepunch og snøkrystallpunch. Og litt glitterlim :)Denne boken var det en fadderjente som fikk, og jeg puttet litt diverse bling og charms inni + penger som hun ønsket seg. Håper hun ble fornøyd.

Jeg har flere bøker - bare se her... men jeg får legge ut en i gangen siden det ser dårlig ut med scrapping i romjulen.

Ønsker deg en fin romjul sålenge!

Y klem Turid Y

6 kommentarer:

  1. Det var litt av en produksjon. Men en glimrende ide. Og ikke minst er de morsomme å lage. Jeg åpner nok deler av hobbykroken imorgen. Har heldigvis fri en heeel uke.
    Fortsatt God Jul til deg. Klem :o)

    SvarSlett
  2. Oi! Nydelige bøker! Det er kjedelig å gi penger/gavekort, så dette var en super ide :)

    SvarSlett
  3. Fadderjenta va veldig fornøyd med gava!!! Kjempefin. Imponert over alt du får til... midt i julestria:o)

    SvarSlett
  4. Så utrolig flotte bøker du har laget, nydelig pyntet og en flott måte å gi bort penger og gavekort på. Hadde lyst men ikke tid til å gjøre noe ut av pengegaver jeg så det ble kjedelige konvolutter fra oss. Men jeg sparer på inspirasjonen fra disse til neste år, kanskje jeg da får tid. :D

    Håper du koser deg masse i romjulen!
    Klem Kari

    SvarSlett
  5. WOW!!! Dette var utrolig lekkert - og så kreativt da!! Stilig!!

    Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min, koselig at du besøker meg:)

    God jul:)

    SvarSlett
  6. Men kjære deg da vennen! FOR EN PRODUKSJON!! og så fint for meg - for jeg hadde tenkt jeg skulle forsøke meg på en slik i julen - og nå kan jeg jo bare spørre deg når jeg står fast!! Genialt å lage slike bøker da - de er jo i seg selv en gave og om du putter noe i så må jo det bare være superflott?

    Du er drivende dyktig "under press" du vennen og alt du lager "glitrer" det av :) Har du kjøpt deg nye puncher?
    klem og takk for fin kommentar i bloggen min :)

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)