lørdag 15. januar 2011

Et kort - en utfordring; Sketchy Colors

Sketchy colors har en utfordring på gang. Det er å følge en skisse.
På scrappetreffet fikk jeg låne noen stempler! - kjekt med treff :)


Stemplene jeg har brukt er fra Popcorn the bear,
-og det er en skikkelig herlig bamse :)

Jeg har brukt Promakers til å fargelegge...- øvelse gjør mester...?!
Papirene jeg har brukt er rester fra forskjellige produsenter.
Punchen er bordpunch fra Martha Stewart.
Symaskin og bling gjorde siste finish på dette, i tillegg til sticklesglitter på teppet.

Ønsker alle en fin lørdag!
Y Turid Y

4 kommentarer:

  1. Dette var herlig da - du ser ut til å være mest produktiv uten oss damene som masa rundt deg hehe
    Nydelige stempler og herlig, duse farger - flink du!

    God helg Turid :)
    klem

    SvarSlett
  2. Åhhhhh vakkert, vakkert!
    Nydelige farger, lekkert pyntet og nydelig motiv ♥
    Takk for att du deltar hos SC,
    klem fra Maya

    SvarSlett
  3. Nyyydelig kort i herlige farger!!
    Veldig søtt bamse motiv og så fint med MS hjertepunchen:-)

    Ha en fin søndag! Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelig kommentar i bloggen min:-)
    Dette var et helt nydelig kort - flott fargekombinasjon.
    God søndag!

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)