torsdag 13. januar 2011

Oi - det er 2011 :)

Og bloggen støver ned allerede?? Det var visst en dårlig start på det nye året :(
Jeg lover å komme sterkere tilbake etter hvert!
Allerede den første dagen i det nye året hadde nevøen min bursdag.
Han ble 3 år!
Dette kortet ble laget i en fei, fotografert - og endret etterpå,
-og det uten å ta nytt bilde... Jaja, slik kan det gå!

Det er i alle fall et kort i clean og simple stilen :o)

Har ikke helt kontroll over papirprodusent heller i øyeblikket *knis*...

Før jeg leverte det limte jeg bilde av gutten på innsiden, klistret på et 3 tall og navnet utenpå.

Jeg har vært på miniscrappetreff sammen med et knippe koslige damer! Ble mest rydde og skravletreff for mitt vedkommende, men det lille resultatet kommer litt senere.

Ønsker alle følgere og andre som er innom bloggen min et

Godt Nytt År!!

Y Turid Y

1 kommentar:

  1. Clean and simpel kjekt å lage det innimellom også:-) Koselig kort til din nevø på 3!
    God helg! Klem Laila.

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)