søndag 11. desember 2011

Navnefest - brettekort

Jeg fikk bestilling på kort til to gutter som skulle feire navnefest.
Jeg lagde dette kortet.
Samme mal som kortet i forrige innlegg.
 Det var tanten som bestilte det og hun ville ha på noen personlige detaljer.
Vi fant ut at det kunne være bilde på og hun plukket ut et lite vers.

 I tillegg var det navn, fødselsdato mm. Derfor er det sladdet her :)
Papiret er fra Best Creation.
Jeg har brukt symaskin og svertet med cat-eye, creamy brown.
Jeg lagde det slik at en kan åpne det som et vanlig kort, slik at de fikk skrive hilsen inni.
Mottaker var heldigvis fornøyd :)

Jeg vil delta på to utfordringer med kortet:


Da er det på tide å gjøre seg klar for håndballkamp!
Heia Norge!
- og god 3. søndag i advent til deg som er innom.

Hilsen Turid :)

6 kommentarer:

  1. Gorgeous Turid, love the papers and the Happy Cutie!

    Hugs,
    Patricia

    SvarSlett
  2. Really love it!! Thanks for joining in with us at Just Tracys. Jill

    SvarSlett
  3. Så utrolig stilig det ble! Skikkelig kreativt. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  4. Skikkelig stilig kort Turid :) Du må lære meg dette en gang :) Kjekt med nye bretter.

    god onsdag og heia Norge!!

    SvarSlett
  5. So very cute!! And such an original idea!
    Thanks for playing at Just Tracy's and good luck,
    Farrah

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)