tirsdag 27. desember 2011

Navnefest - brettekort

Dette kortet ble laget til et lite barn som skulle feire navnefest.
Link til mal finner du her. Men jeg har laget det i 6x6 inch.
 Jeg har brukt vanilla bazzil og en brun bazzil.
Prikket papir er fra Maja Design.
Symaskin og creamy brown rundt kantene.
Hjørnepynten er fra woc.
Det var tanten som bestilte kortet og det er hun som har valgt tekst,
og den har jeg brukt datamaskin til.
Jeg har sladdet private opplysninger på kortet.
Jeg har brukt spellbinderdies nr....? Den er lånt ;)

Slik ser det ut når det ligger på bordet.

Jeg vil delta på disse utfordringene:


Håper alle kommer seg gjennom stormfulle dager...!

<3 romjulsklem fra Turid <3

12 kommentarer:

  1. Utrolig lekkert! Sikker på at foreldrene satte stor pris på dette kortet!

    SvarSlett
  2. Åhh, dette var nydelig!! Flott bilde, herlig fargevalg og en flott utførelse på kortet :)

    Takk for at du deler med Papirdokkene :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig babykort, og for en vakker liten baby på bildet.
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

    Klem :o)

    SvarSlett
  4. this card is a masterpice. I love the layout and the tag inside is gorgeous. The photo is wonderful.
    Thank you for playing at The Pixie Cottage this week.
    Francy

    SvarSlett
  5. Hi Turid!
    Oh this is adorable!!! LOve the dimension when you pull the tab, awesome! I'm glad you could join us at Bunny Zoe's.
    Hugs,
    Dorcas
    ps) There's still a day or two to join in my blog candy if you haven't already done so. You can find it at the top of my sidebar.Hope you can visit!

    SvarSlett
  6. This is such a beautiful creation.
    Thanks for joining us at The Pixie Cottage this week xx

    SvarSlett
  7. Dette var lekkert !! Stilig bretteteknikk !
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  8. wow beautiful card, and wonderful design. Thanks for joining us at Bearly Mine and good luck with the Challenge
    Hugs
    Tracey

    SvarSlett
  9. Oh my!! This is stunning priceless infact!! Love it! Thanks for joining us this week at Totally Gorjuss! Hugs Samantha :0)

    SvarSlett
  10. Thanks for sharing your beautiful project with us at The Pixie Cottage :)

    SvarSlett
  11. Lekkert kort i vakre farger! Flott bretteteknikk og! Likte dette veldig godt :)

    Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  12. What a breathtaking Card!! Thanks for Playing with us at the Pixie Cottage!

    Many Blessings,
    Tina

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)