tirsdag 12. juni 2012

Bryllupsdag

Svigerforeldrene mine feirer 55 års bryllupsdag, 
og det fortjener minst et lite kort!
Jeg lagde et i blått, med papir fra Papirdesign.


Det ble lag på lag der jeg har brukt 3 ulike mønsterpapir fra Papirdesign.
Kantene er rufset og svertet med car-eye, creamy brown.
Jeg har brukt symaskin rundt kantene.
Hjertedieser er fra Nellie Snellen.
Rosene er fra WOC. Knoppene er jeg usikker på.
Blonden vet jeg ikke produsent på..
Stemplet er fra Kort&Godt og det er charms også.

Jeg vil delta på tre utfordringer med kortet:


Da pakker jeg sekken og gleder meg til avslutningstur med klassen!

Ha en fin tirsdag alle sammen!

Turid :)

6 kommentarer:

  1. Nydelig kort Turid. De blå nyansene var veldig fine opp mot det hvite.
    Kos deg på avslutning :)

    SvarSlett
  2. This is stunning, I love your papers your die cut hearts and your fab embellishments.
    Thank you for joining us at Bearly Mine Designs.
    Pauline
    x

    SvarSlett
  3. Dette kortet var nydelig. Skikkelig gjennomført :)

    SvarSlett
  4. WOW så snyggt dekorerat. Tror dom kommer bli jätteglada för det här :)

    Tack för att du deltar hos Vintage Udfordring.
    Kram Nelle

    SvarSlett
  5. Wow, such a pretty card. Love it! Thank you so much for joining us this week at Bearly Mine Challenge and good luck!

    Hugs, Natascha

    SvarSlett
  6. Wow so elegant, really lovely. Thanks so much for joining us at WOC this time x

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)