søndag 10. juni 2012

Eske til konfirmanten

Legger ut en eske i kveld også.
Denne lagde jeg på bestilling til en som skulle gi gave til en venninne.
Jeg har brukt samme mal som på de andre eskene jeg har lagt ut.


 Papir fra Papirdesign.
Stempel fra Kort & Godt.
Hjertedies er fra Nellie Snellen
Lokk og bunn er stanset ut med Martha Stewart punch.
Sommerfuglen er også Martha Stewart punch og den har fått glitter på.
Navnet er skrevet for hånd...


Ser at jeg ikke var helt heldig med lyssettingen på disse bildene, men esken er borte og det er vanskelig å få tatt nye når den er levert :) 
Roser, bling, lyseblå sløyfe og en hjertecharm ble pynten.

Jeg vil delta på disse utfordringene:


Da tror jeg det er på tide å gjøre seg klar for en ny arbeidsuke!
Håper det blir en bra en!

Turid :)

5 kommentarer:

  1. Kjempeflott, lekkert med sommerfuglene. Den punchen gjør det jo også veldig stilig.
    Takk for at du deltar hos oss i Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Kjempeflott gaveeske! Nydelige farger og herlig med hjertet på:))

    Takk for ditt bidrag til Papirdokkene:))

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  3. Virkelig leker denne altså:-))
    Nydelig pyntet!!

    Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb.

    Sylvia.

    SvarSlett
  4. Nydelig eske!
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene :)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  5. Denne var herlig!
    Tusen takk for at du deltar hos oss i Papiravisen!

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)