mandag 24. mai 2010

Bursdagskort - KOM bidrag

Det er mandag og jeg er snart klar for fotballkamp :) Kom på at jeg har glemt å legge ut kortet fra forrige runde i KOM på Scrapping.no. Jeg kom visst til finalen denne gangen også! Kjekt! Det var i alle fall kjekt å endelig lage noe annet enn konfirmasjonskort. Utfordringen var å lage et kort i minst 3 freshe farger. Jeg valgte oransj, turkis og limegrønn - og her er resultatet.


Har snekra sammen et kort til denne runda i KOM også, men det kan jeg ikke vise frem før på onsdag ;) Denne gangen var det brettekort som var tema. Det blir spennende å se alle flotte bidragene i kveld!
Ha en flott mandagskveld alle sammen!
Klem Turid :o)

3 kommentarer:

  1. Dette var skikkelig fresht ja! Knalltøfft kort! Og så stilig med sikksakken midt på. Stailisj ass!
    Ha en strålende kveld!
    Og gratulerer så masse med finaleplass!!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Fine kort du laver , det havde været allright al vide lidt mere om stempler du har brugt, papir osv. Men flotte kort.

    SvarSlett
  3. Hej!
    Jeg håber ikke du synes det var frækt sagt af mig, men nogle gange ser man noget skikkeligt fint og aner ikke hvor der er fra. Jeg synes det er fint hvis vi kan tipse hinanden.

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)