tirsdag 25. mai 2010

Trekantkort - Stjernekort

I dag vil jeg vise et kort som jeg har laga til ei tantejente som vi var fadder på i helga. Jeg har lenge lurt på hva jeg skulle lage, og klarte ikke å bestemme meg før i siste liten. (noe som er litt typisk meg) Jeg fant en oppskrift på trekantkort her. Og da måtte jeg bare prøve det. Oppskriften viser 4 trekanter som er satt sammen, men jeg juksa litt og tok èn ekstra. Det gjør at kortet blir formet som en stjerne når et åpnes.

Kort med mange bretter er vanskelig å ta bilde av, så jeg har laga en liten fotomontasje.. Slik ser det ut sammenbrettet - som en trekant, og derav navnet Trekantkort.


Slik ser det ut når jeg bretter det ut :)

Jeg har brukt ark fra Papirdesign hvor det står barnedåp på og et av vårens ark fra Ladybug & friends.... Med litt bling, diverse charms, litt roser og litt ulike stempler ble resultatet overlevert i helga.

Takk for at du titter innom bloggen min!

Ha en fin uke videre!

Hilsen Turid :)

6 kommentarer:

  1. Nyyydelig! Forsiden var helt utrolig flott med blomstene og blingen. Vakkert altså! Tipper denne vakte oppmerksomhet på gavebordet.
    Ha en strålende dag i dag!
    Klem

    SvarSlett
  2. wow så nydelig dette var! Lekker bretteteknikk, nydelige sarte farger og herlig pyntet :)
    Vil tro at dette ble godt mottatt ja!

    Ha en flott dag!
    Klem
    Marianne

    SvarSlett
  3. Kjempefint kort, du er veldig flink. Kjekt at du la ut link til oppskriften, tror jeg må prøve meg på et slikt.

    SvarSlett
  4. Så flott at du la ut linken Turid og kortet du har laget var utrolig lekkert. Så forseggjort i farger og pynt. Jeg er sikker på at dette gjorde seg på gavebodet ja og at mottakerne ble fornøyde :)

    klem

    SvarSlett
  5. Så fint det kortet blei da, tenker det ligger mye arbeid bak en sånt et. Kjekt når det kan settes opp og vises inni.
    Klem fra Venke

    SvarSlett
  6. så spesielt og nydelig kort ! Du er virkelig flink !

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)