mandag 10. mai 2010

Konfirmasjonskort, STM mai-bonus

Fikk "bestilling" på et konfirmasjonskort, og det er jo kjekt å få den tilliten på det en lager... Jeg oppdaget at Scrapping the Music på norsk har en bonusutfordring nå i mai :) og det var å lage noe til en konfirmant, eller til konfirmasjonen. Jeg er visst inne i en stim med å delta på utfordringer, og dette kortet slenger jeg med der. :)



Da var det vel nok oppdatering i kveld?

Koselig at du titter innom, og legger igjen spor, for da kan jeg besøke deg også!

Klem Turid ;)

5 kommentarer:

  1. Dette var jo kjempesøtt da!! Grønt var nydelig - rett og slett. Likte godt borden over midten på kortet :) Takk for tipset om enda flere utfordringer hehe - og lykke til.

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelige papirer i herlige farger.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  3. utrolig flott kort :D det er så få kort i "utradisjonelle" farger som dette, og det er synd fordi det er så flott :D

    SvarSlett
  4. Kjempeflott konfirmasjonskort i herlig farge!

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  5. Nydelig kort . EN flott farge å lage kort i

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)