onsdag 8. juni 2011

Et konfirmasjonskort

Et nytt konfirmasjonskort i dag :) Jeg har brukt papir fra Pion Design og tekstark fra Papirdesign. Stempelet er fra Kort og Godt. Spellbinder label 16 er også brukt. Jeg har laget en bord med Martha Stewart borderpunch og. Jeg har pyntet med blonde, en sløyfe, perler og noen roser. Jeg festet på en veskecharm også, for jeg synes den passet til en konfirmant. Jeg har svertet kanter med creamy brown og brukt symaskin. Jeg har rufset kantene for å få kortet til å bli litt vintageinspirert.
Jeg deltar på disse utfordringene:


Tusen takk for snille kommentarer i bloggen min! Det varmer langt inn i hjertet mitt :)

Ønsker alle en fin onsdagskveld!

Klem Turid <3

15 kommentarer:

  1. Så nydelig konfirmasjonskort. Elsker fargene og vintagestilen. Nydelig tak på TG sketsjen også. Tusen takk for at du deltar på TG og Heidishobbystuggu sine utfordringer. Klem Bettina L.

    SvarSlett
  2. Beautiful! Thanks for sharing!
    hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    SvarSlett
  3. Love the vintage look of this, it is beautiful. Thanks for playing at TG. (Hop over to my blog for candy). Marianne x

    SvarSlett
  4. Lekkert og stilig konfirmasjonskort i delikate farger. Nydelig pyntet:-))

    SvarSlett
  5. Fantastisk fint kort! Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos HeidisHobbystuggu!

    SvarSlett
  6. Nydeligt kort liker fargene og vintagestilen, Tusen Takk for at du deltar på heidishobbystuggu sin utfordring.
    Klem Winnie

    SvarSlett
  7. Flott vintagekort du har laget. Tusen takk for at du deltar hos HeidisHobbystuggu denne mnd. Klem Hege:)

    SvarSlett
  8. Vakker kort Turid.
    Takk for at du deltar hos Skrappekammeret.

    SvarSlett
  9. Så herlig kort, flotte farger du har brukt!
    Takk for at du deltar hos HeidisHobbystuggu!

    SvarSlett
  10. dette var et nydelig kort, du har lagt mye jobb i dsette også:) tusen takk for kjempe koselig hilsen i bloggen min. klem Lill

    SvarSlett
  11. Kjempelekkert og elegant kort! Og nydelige farger!
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  12. Herlig kort. Flotte farger og detaljer. Søtt med den lille veskecharmen.

    SvarSlett
  13. Nydelig kort! Stilrent og vakkert, rosene setter en ekstra prikk over i'en!
    Takk for at du deltar hos HeidisHobbystuggu!
    Klem, Gry!

    SvarSlett
  14. Nyyyydelig!
    Tusen takk for ditt bidrag til vår utfordring hos Scrappekammeret!
    Kom innom oss i morgen, da legger vi ut en ny utfordring!
    Klem, Anette ;)

    SvarSlett
  15. Lekkert. Takk fro at du deltar hos HeidisHobbystuggu.

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)