torsdag 2. juni 2011

Konfirmasjonskort - igjen...


Jeg har ikke vært flink nok til å legge ut kortene etter hvert de var ferdig, så her er et konfirmasjonskort som jeg lagde i mai :)
Jeg har brukt papir fra Maja Design og fra Papridesign. Som vanlig er symaskinen brukt og jeg har svertet kantene med chestnut roan. Jeg har brukt stempel fra Kort og Godt. Synes det er koselig å ha navnet til konfirmanten på når det er til noen jeg kjenner, så det ble det denne gangen. Har brukt spellbinder label 16. og Martha Stewart bordpunch. Til slutt ble det noen perler, blomster, sløyfe og en charm.
Jeg ser at det er flere enn meg som strever med å logge på bloggen og kunne gi kommentarer til andre. I tillegg så oppdaget jeg at det ikke blir vis utkast av bildet som jeg har med når jeg oppdaterer...?!
Litt irriterende med tekniske problemer når jeg ikke vet hvordan det kan fikses :)
-og nå oppdaget jeg plutselig at jeg mangler webdings som skrifttype, så nå blir det slutt på hjerter også! :(
Deltar på to utfordringer med dette kortet:


klem Turid <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)