lørdag 4. juni 2011

Tag in a box card - til en konfirmant.

 Det er kjekt å finne inspirasjon :)
Jeg trodde jeg skulle få bruke langhelgen til turer på fjellet, men det har blitt dårlig med det. Snørr, litt feber og forberedelser til konfirmasjon har satt en stopper for de planene. Heldigvis finnes bloggland :) og ikke minst mange flinke mennesker som gir inspirasjon. I dag har jeg latt meg inspirere av Marianne og hennes tutorial på tag in a box card. Marianne tryller frem de lekreste kreasjoner og jeg blir stum av beundring.
Jeg er veldig takknemlig for at hun deler og inspirerer!
Jeg har laget et konfirmasjonskort og jeg har brukt papir fra Pion Design og et gammelt fra Heidi Grace Design. Stempelet jeg har brukt utenpå er fra Kort og Godt, og stempelet inni er fra Storyteller. Spellbinder label 16 har jeg brukt på fremsiden og en sommerfugl er punchet med MS. Hjerteborden på tagen er også MS punch. Jeg svertet kantene med creamy brown og etter at jeg sydde rundt kantene med symaskin fikk de en omgang med neglefil.
Jeg vil delta på en utfordring med dette kortet.

Kreative krumspring # 19 vil se prosjekter til de store merkedagene.

Ute skinner solen, og jeg ønsker alle en fin lørdag!

Klem Turid <3

4 kommentarer:

  1. Kjempelekkert.
    klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Lekkert konfirmasjonskort!! Nydelige Pion ark og flott layout!! Marianne henter jeg mye inspirasjon fra også:-)...og nå fra deg!!

    Riktig god bedring! Håper du blir raskt friskt og får en fin helg allikevel:-)
    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Dette var helt nydelig Turid. Kjekt å se ny bretteteknikk - må forsøke meg på denne en gang...
    Ønsker deg en fin konfirmasjon og god bedring. Ikke kjekt når helgene går vekk i sykdom...

    stor klem fra meg

    SvarSlett
  4. Nydelig kort! Elegant og med kjempefine farger! Tror jeg må prøve meg på denne bretteteknikken også! Tusen takk for bidraget!

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)