mandag 18. oktober 2010

1 årsdag!

Kom plutselig på at det er på datoen 1 år siden jeg opprettet bloggen min :) Tiden har gått styggfort! - og det er utrolig morro at det har vært 3600 treff på bloggen min dette første året, og 36 har blit følgere. Benytter anledningen til si TUSEN TAKK til alle som har lagt igjen spor her inne.
Setter pris på alle! :)

Jeg hadde en plan om å lage fødselsdagscandy, men i kveld har jeg brukt tiden på å ergre meg over hvor vanskelig det er å lager clear-kort! Det kan jeg jo ikke vise før tidligst på torsdag siden jeg skal delta på kort-o-mania på scrapping.no....


Jeg kommer plutselig tilbake - og da kanskje med en liten suprise :)

Ha en fin uke!

Klem Turid :)

4 kommentarer:

  1. Hei Turid, du har fått en Cherry on top award av meg, kom til bloggen min og hent den :)

    Gratulerer med ettårsdag for bloggen din :) <3

    Klemmm

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 1 års-dagen. Klem :o)

    SvarSlett
  3. Grattis med 1 årsdag Turid :) Så mye flott du har laget på dette året :) Gleder meg til å følge deg i mange flere år :)
    klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 1-års jubileum på bloggen din, og takk for all inspirasjon her inne, er også sikkert på at det vil bli mer kjekt å se etterhvert.
    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)