tirsdag 5. oktober 2010

Første forsøk....


- med promakers *fnis* Og det med kun ett sett på 5 ulike farger som kan brukes til hud/ansikt. Det heter i alle fall skin tones, og er mitt første kjøp.... Et sted må en jo starte?



Jeg tok et dykk ned i restekassen min og fant papir uten navn..... Jeg er ganske sikker på at det bakerste er fra Making memories, men det med prikker på var navnløs gitt... Bokstavene som er limt på heter Tiny Simple Sandra og er fra Adornit.
Det er høstferie og jeg kjenner at det klør litt etter å få scrappe itt i dag også. Mangt som skulle vært gjort, men.....


Ha en fin tirsdag alle sammen!


Klem Turid :)

3 kommentarer:

  1. Lekkert med rødt, og restekort blir så fine:)
    Jeg digger stjerneblomsten, takk for idèen.
    Har ikke prøvd promarkers jeg...har kjøpt prismacolor fargeblyanter på nett som jeg venter på. Kjekt å prøve i allefall;)

    SvarSlett
  2. Det ble da flott dette !! Ikke så enkelt å fargelegge med tusjer nei. Har nettopp invistert i 25 copics som jeg så vidt har testa litt. Ikke tvil om at det må mye øvelse til iallefall !!

    SvarSlett
  3. Herlig restekort Turid. Du er jo kjempeflink på skintones du :) Gleder meg til du fyller opp og får et større repertoar å spille på.
    Scrappe i høstferien ja? Jeg håper på scrappebesøk jeg :)
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg i bloggen min! Tusen takk:)